Nu är det bestämt.

Japp. Rubriken lyder. Det är bestämt nu.
Wåris är heeeelt min snart. Mimmi får fråga när hon vill rida. Då jag känner att det blir tråkigt att inte riktigt veta exakta dagar jag skall rida. Jag känner att detta blir så mycket roligare när jag får rida precis när jag vill. Kunna planera veckan lixom.

JAG tar ansvaret om MIN ponny. Det känns så himla skönt. Ja. Det gör verkligen det! Finner inga ord att entligen ha en alldeles eeeegeeen ponny! Amazing! delat på en ponny i 5 år. Nu känns det riktigt bra. Jag som tappat intresset. Men nu är det tillbaks. Jag ska rida andras hästar, lixom hoppa dom o ah men ta hand om dom om dom behöver hästvakt. Detta känns ballt.

Och denna sommaren, ja den har HELT endrat planer. Det kommer några hästar på bete oså. Men mer säger jag inte. Detta är hemligt fram tills den dagen.
Men de planer jag ska nå är att boka in några tävlingar! dock tar jag grönt kort i höst. Fast måste man ha det ÅRET man fyller eller efter att man fyllt 13? ja jag har ingen aning iaf! Men grönt kort skall tas! Känar cash i sommar så har jag råd. Detta är något jag själv vill, så varför ska min mamma betala? nej. Jag tycker inte att hon ska slösa på sådant när jag själv kan göra det! :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0