Mi Familia.

Min familj e den bästaste. Min mamma stöttar mig dag som natt. Lär mig saker som jag aldrig någonsinn skulle fattat. Som allt med mina vänner. Alla gånger jag blivit sårad/sviken. Hon har alltid funnits för mig.
Samma här med min syster. Finns dag som natt. Spelar ingen roll, you know how much I love you all. Det finns inga bättre, min bästa vänner är min familj. Klart vi inte alltid hållt sams, men vi är oss själva, visar vår riktiga personer. Kan va oss själva. Behöver inte skämmas. Vi är så balla TILLSAMMANS. Ni är BALLT utan B.

Jag älskar er.

Självklart så finns min pappa och brorsor alltid där för mig, dom stöttar mig och får mig på fett humör. Sånt älskar man. Eller hur? SJÄLVKLART!

Balla familj. Läser ni detta. TA ÅT ER.

A real family ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0