Kloka ord

Min syster skrev om mig på sin blogg. här kan ni läsa inlägget . Hon tycker jag skriver med kloka ord, blev faktist glad när jag läste hennes ord. Blev lixom den där happy go girl ungefär ;) Men asso kände värsta "fck yaa! klarar allt!" lixom, att jag kan, utan att bli pressad. As gött. Kan va mig själv inprincipt hela tiden! Känns så ballt. Visa min äkta personlighet HÄR på bloggen! Tillsammans med er! GÖTT. Ni är så grymma. Skriver lixom allt till er. Skriver lixom ut heela mitt liv här. Kan be my self @ bloggen. Det är så det skall kännas.

När statisken är på topp är jag på topp, vet att ni läser min blogg o mår allmänt bra! När jag e down o oftast statisken nere. Inte så kul, men det är du jag får kicken i baken o lixom " amen haallååå?!?! vakna!" då kommer jag o tänka på hur jävla tråkig min blogg kanske är o lixom vill lyfta upp den! så det är rätt ballt! ;)

Ni är grymma läsare! MEN KOMMENTERA DÅ! ;) Annars e ni bäst!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0