kass uppdatering

yes, kusinerna kom hit o tog en fika idag o sen har jag städat o ridit med anna. Eftersom att min sadel ligger hel knas så pröva vi nalles gammla som han haft förr, 30 år gammal men den låg perffa på min skrutt. Dock e den as obehaglig att rida i ;) men aja, nu har jag 2 sadlar, skall bara ha den som jag pröva idag tills ja köpt en ny ;) vilket jag gör snarast då jag ev. hittat en i köping :) en kieffer ;) hoppsadel. men sålänge har jag den som jag tog hem idag som har huuuur smalt säte som möjligt! seriöst, får as ont i rumpan haha! nen de e la klart, vi hade den på Nalle (♥) o då va mimmi o jag små, vi börja rida han när jag va 4-5 kanske? så då hade vi mini rumpor ;)

Red barbacka, me anna o mille, skrittade bara då mille är halt :( han slängde av sig en sko o blev öm/halt. :( vilket oxå syntes tydligt. men bara skritt o de gick bra! på vägen när ja mötte anna så red jag ut på åkern o trava + galopera, snacka om att vårt problem e borta! älskade ponny!

Nej nu ska jag sova, upp tidigt imon o rida båda ponnysarna! sen fixa till hemma oså :) puss o go' natt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0