In da sun!

tjueleluu bloggen! sitter å tjillar till musik på altanen, myyss!! ska ner o rida sen :) Christine red Vincent igår och Wåris red jag sent på kvällen efter att Jessica åkt hem :) gick bra, tog ner två matburkar o körde markarbete i paddocken, han va bockig o dryg men vem vann? jag såklart. Låter ALDRIG mina ponnys vinna över mig, that's it lixom. Ge inte upp och ha tålamod! då funkar ALLT.
 
Denna sommar SKALL tillbringas tillsammans med hästarna. Det behöver jag. Såna som ALDRIG sviker en. Sure dom har oxå dåliga dagar. Men hästen får mig må gött som fan. Får mig le varje sekund. Bara att se på dom i sommarhagen, känslan är fri. Jag mår bra av det. Det är som terapi. Känner jag att jag behöver kö en deep stuund så går jag till hästarna, sätter mig på en sten o tänker på allt möjligt. bra och dåligt. what ever. de får mig må bra. Hästarna har alltid vart min grej. Ridit i 12 år utan uppehåll, älskar jag hästarna? JAAAA. skulle aldrig få för mig att sluta. Vist kan de bli stressigt. men jag älskar dom o dom är min vardag. Jag kan inte svika dom för mina vänner. Dom är mina bebisar, jag tar ALL ansvar för dom, ingen ska behöva mocka åt mig, det är min hästar. Hästarna har lärt mig att ta ansvar och tänka på annat. one step behind the secret. Jag älskar dom.
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0