Grym vecka

Denna vecka har vart såå grym! Vart med Jessica, allt har gått toppen med hästarna, gick as bra med Vincent. Lixom en stoooor lättnad. Galet skönt. Spenderar denna helg med familjen :) behövs! inte gjort på länge. Men jag är sjuuukt fest sugen, haha jag o jessica! blev ju inge rix fm festival för mig iår ;) blir la å-festen ist! :)

Åhh, kommit på värsta balla framtidsdrömmar. & dess kommer uppfyllas, vill detta så sjukt mycket. Ska söka till strömsholm hästlinje, få utbildningen jag vill ha, utbilda mig till hästskötare o sen jobba i typ holland eller polen :D haha ååååh mina planer asso haha. klart jag har fler planer, vilket skall uppfinnas ;)
men dom tar vi en annan gång!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0