Emmsan

Denna EmmaBlomgren, som skriver och delar sitt liv här på bloggen, ja hon är 110% sig själv. Hon har lärt sig saker som hon kan lära vidare. Grymma saker. Som att ha sjukt kul helger ut och in. Have fun is life! True story. Jag menar det. Helt seriöst.

Jag kom med storm och lärde mig leva ett äkta liv. Har lärt mig att ALLTID säga sanningen. INTE fega på sms. INTE dryga mot andra för att du blir utanför. No matther what. Du ska va 110% dig själv. Tveka inte. Tveka ALDRIG. Va dig själv. Den du är visar din personlighet, den äkta dig. Den äkta varan.

Dränk dig inte i smink, du är snygg utan, folk ska skita i hur du ser ut, ha på dig vad du vill, "asso jävla härmapa!", härmapa? NEVEH. DU har på dig vad DU vill. Något jag lärt mig denna början på detta år - 2012. Du ser ut, klär dig, sminkar dig, ja du gör/ser ut hur precis du vill. Ingen ska styra ditt liv. Du ska styra ditt eget. Är dina vänner falska? Skit i dom. Släng dom bakom dig. Det finns sådanna SANNA vänner som stöttar dig. Ta dom istället! Man vet aldrig med vänner. Dom kan ljuga lika hårt som dom du ogillar. Dom kanske till och med HATAR dig. Inte okej. Det är det verkligen inte. Gör som jag. Dra ifrån dom falska, no matther vad dom än säger, dom är inte värda dig! Inte en sådan sann och fin vänn som du.

Stå för den DU är. Va dig SJÄLV. Lek inte. Lek inte en idiot. Lek inte cool. Det är det värsta man kan göra för att kunna käna vänner. Tro mig jag vet det nu.

Ha det bäst. Följ erat egna hjärta, men undvik att bli sviken. Det gör ONT.

You are better than them'

LOVE YOU läsare, puss på er, ni är mitt allt! Här kan jag skriva av mig, som om jag haft dö tråkit i år. Men ni är så grymma. Glöm det INTE.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0