Emma B.

Varför ens försöka pika ner en när du endå vet att jag inte tar åt mig. Onödigt att slösa bort din egen tid på sånt.
Jag står för min personlighet och för den jag är. Ingenting går att ändra på. Right? Så är det och kommer alltid att vara. Jag ör jag och du är du. Tycker detta är så omoget. Att säga lögnare till någon ock att sedan säga att man hatat någon i 2 år. E man inte en lögnare ? kanske inte i dina ögon. Men en sann vän försöker säga förlåt, medans den andra inte tar åt sig ett skit o försöker pika ner den andra o få den må dåligt. Riktigt dålig stil. Menar det. Man gör inte så. Så du kan ju ta åt dig av denna text om du läser detta. Och jag vill verkligen inte snacka skit om dig. Men om du endå kunde f a t t a.
Tycker verkligen inte synd om dig. Jag sa åt minstonde sanninge snart. Medans du höll sanningen inne i 2 år. Eå gjorde det ont. Men idag kan jag skratta åt det. Så jvla fult. Stå för den du är and tell the truth. Släpp det. Ta emot min förlåtelse så e jag nöjd. Kan faktist inte släppa det. Inte när jag väl kommer o tänker på det. Haha. Men seriöst. Gå vidare. Du är INGET för mig. Du tog min bästavän, så ah, jag behöver inte dig ;)

Lackast.se här. Men satan vad förbannad jag är ikväll. Släpper det inte. Jag är ARG. Men ah, ta åt dig. Jag är inte värd din skit. Fick endå inte ut någonting annat än tjaffs o lixom att jag blev utanför av denna vänskapen. Onödigt lixom. ;)

Gäller att va stark, och stå för det man gjort. Jag ljög och någonting annat kan jag inte säga. Förutom att jag va dum. Lixom a, kan inte du berätta nu? inför alla? jag har gjort det, då kan du oxå det. Om du nu e så jvla kaxig o ska ge så jvla mycket bullshiet via mess o face. Lixom, säg det f2f ist. Haha inte för att jag vågat de, men skulle lätt kunna göra det nu ;) Skrattretande! att du inte ens tar emot förlåtelsen? Där gick gränsen. Hah. Det är fan inte du som skall böla lilla gumman. Om det är nån så e de jag? du ljög i 2 långa år :) Men inte fan bryr jag mig. :)
Att du ljög är INTE mitt problem.

För er som vill veta det hela, jag sa "Dom kanske inte är något att ha" till min kompis som spred o då blev allt typ andra världskriget. Va AS lack då jag blivit utanför as länge så a ;) Ni vet ju hur svårt det är att styra ilskan ibland? a så kände jag! Kunde inte göra något åt saken. Hur mycket än alla hatade mig. Men that's it. Jag sa det va skulle jag gjort åt saken lixom? :) Jag ljög i kanske 2 timmar om att jag INTE sagt det, vilket jag verkligen hatar att jag gjorde. jag va bara så jvla feg. Omogna jag på den tiden ni vet ;) Nu har jag grow up o mår toppen ;)

Så om du endå kunde sagt sanningen tidigare så ah, då hade detta inte hänt :)



Deep shit @ high nivå ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0