Details of today

Seg dag. I förmiddas gick jag upp o kolla tv en liten stund sen gick jag ut och red Vincent, gick inte så värst bra då de va typ 1000000 miljoner som ringde på min annons jag la ut igår kväll, på mitt skrivbord. Blev iaf så att en kom o köpte de vid 12 tiden! Va faktist en bloggläsare som va intresserad, dock va hon ganska liten o hon ville kolla med sin mamma, men skrivbordet blev sålt innan, så gullig tjej den där!
Vincent va pigg o frammåt, gick i form men fick inte samma kännsla. Jobbade inte så hårt heller.
 
Tog de lugnt ett tag sen åkte jag mamma och mimmi till tuna park, köpte hårfärg och 3 armband, naaaajs!
Efter då åkte vi hem osen red jag Wåris på banan, gick sådär, skritta o trava han igår ju o kände att han va helt stel så blev ett dressyrpass. Han va stel och helt förjävlig i munnen. Hård som satan och usch! Red med gramanen då han måste börja få upp ryggen! han har så svårt för de då han är arab, och så fort man låter han vila får han kantig rumpa o banan rygg. Så 10 dagar var hans sommar vila. Ska fortsätta rida han med graman och i låg form. Han trampade under sig riktigt bra! I slutet tog jag av den o kortade upp honom lite o körde på en stund till. Red ganska länge då jag ville få ur han energi oså! Gick bra i slutet och det gjorde de ju inte lite mindre fel med en ny harvad ridbana! ;)
 
sen lämnade vi hästarna i sommarhagen efter att jag duschat wåris osen stack jag hem o tillade lite till.
 
Imorn skall jag färga håret på för middan, blondare, och JA det är färg inte blondering :) då färginte sliter lika mycket och det blir vitare med färg! Under dagen ska jag till Gröndal och kolla supermotard SM. Så sjukt kul att kolla på motorsport! Min bror håller ju på med kända racing team runt om i världen så kanske där ifrån jag fått intresset? Tycker det är grymt kul iaf!
 
Sen rider jag Wåris o Vince på efter middan :)
 
Mer bloggning senare!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0