@ sängen

Yesbox, ligger och chillar i sängen, har inte ett skit att göra, så om någon har lust att vara social får ni gärna höra av er! ;) Kusinerna åkte nyss hem, trevligt trevligt va det! :) käka lite pratade och bara var, riktigt mysigt!
Imorrn ska jag nog upp tidigt o fixa hästarna sen hjälpa mamma och sen dra till min muppppkompis :D

Designen är på väg och min underbara http://irishqween.blogg.se har gjort den :)<3

Ska be min syster sätta dit den då jag inte vet hur man gör på blogg.se haha.

Någon som vill ha bilder på när jag rider imorrn? blir nog paddocken och ut, vincent ska jag gå en promenad med :) hoppas på lika fint vår väder! Paddocken är helt mjuk och fin! lite blöt men hellre det än isig och snöig! :D

Första bilden som togs på mig och Wåris :)
 


Kommentarer
Emelie Johansson

Haha, hoppas du blev nöjd med designen! :D <3

2012-02-25 @ 08:49:49
URL: http://irishqween.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0