Tröttttttt

As kass uppdatering jag vet. Vart o tränat, nej inte med hästarna utan en annan sport, heeemligt ;)
 
Aja, som ni kanske inte vet, eller om jag skrivit de så vet ni väll, men va på Hööks förra veckan, köpte en väst o provade ett par ridbyxor o chaps som jag ska köpa när jag fyllt år o fått in lite caaasch ;)
 
Köpte då denna ;
 
Men förövrigt kom Natta igår kväll och red W. Eftersom han kan va lite crazy så hänger jag med när hon rider. Red ut till en början, va liiite okoncentrerad så vi gick hem o till paddocken, tog med snodden så hon inte behövde tänka på att han skulle jobba utan att hon skulle få känna hur han går i "äkta" form. Gick bra, tränade dom under hela passet, red kanske 1 timme. Blev bra mörk när vi va klara ;) blev sent eftersom att jag och Jessica va på Panetoz ♥ Lovee! As najs skal nu! med deras autografer ;)
 
Idag ska Mimmi o jag rida ut. Galet sugen på att sitta upp på W men eftersom att hon aldrig rider fick hon för denna gång. Inte ridit han de senaste dagarna då han vila en dag o natta har ridit han 2 ;)
 
Nä as ont i huvet efter "träningen" så ska la inte sitta vid datan ;)
 
puuuss hej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0