tjill em. med natalie!

Ja nu läste ju kanske rubriken.
Skolan idag var helt okej. Men vet fortfarande inte om jag vill gå kvar... :/ Ska gå typ 1 månad osen se ;)
Imorn ska jag till tandläkaren, efter de kanske jag o natalie ska göra en sak med våra hår hahahha ;)
 
Efter skolan red jag vincent, skritta ner till sjön barbacka och på långa tyglar. gick bra.
Efter de stack jag till Nataaalie! vi chillade bara runt på byn, haha flumma också, självklart!!
Köpte världens äckligaste läsk, eller cocacola cherry va helt okej men fy faaaan vad äcklig kaffe colan va! cola med kaffe smak! EUUUW!!! var så jääävla nära ifrån att spy! fy tusan vad det va äckligt asso! den drack vi inte upp. Gick inte även om vi skulle de meen neeej gick inte.
Sen stack vi hem till natalie och gjorde ingenting sen hämta mammi mig vid typ halv nio :)
 
Helt okej dag alltså! :D
 
Ska sova, eller ta o dejta kudden o messa med goa personer! ha de gööött! - puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0