Thinking about nothing.

Sitter här på golvet. Tänker inte på nånting, dunkar musik i lurarna o bara chillar.
Och vad fan lyssnar jag påråååå? ;)
Sån musik som gör mig glad!
Men Skinny love - birdy, sure inte den mest gladaste låten men den är sååååå bra! Natalie och jag har nördat den de senaste dagarna ♥
 
Call me a Spaceman - Radio Edit, låååten ♥ så himla grym! ;)
Whine - enur, beenie man och natalie, låten är grym!
I gotta feeling - The black eyed peas, helt ok låt!
Niggas in Paris - GMD, riktig chill låt ;)
Better whit the light off - New Boyz, muuums säger jag bara!
Inget utan dig- SMS music, GRRYYYYYYM ♥
 
sen typ hundra låtar till, men lite låt tips för er som inte har nått att lyssna på! ;)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0