Tåget mot Linköping!

Yes, sticker till Linköping för att umgås med broder, hänger med syster. Tar typ 2 timmar med tåg. Ska bli kul att bara vara med dom :) umgås ju ofta med mina bröder här hemma o träffar knappt Jesper :( han är ju mekaniker i ett ganska så känt racing team så han åker ju runt i många olika länder :) Stolt över honom!!
 
Ska åka till Eskilstuna vid 11, så snart går bilen mot tågstationen! Packat och vart nere hos älskade ponnyplutt ♥
¨Han får vila idag o imorn med, gick ju inte att rida pga vädret igår!
Men glömde skriva att mamma o jag åkte till Hästsports igår och köpte en flughuva, haha de enda jag skulle köpa men fick med mig ett hackamore oxå ;) Ni får bild på huvan när jag kommer hem, riktigt go haha! fick ett gott skratt när jag satte den på Wåris ;)
 
Nej måst tjilla nu, ska borsta tänderna sen drar vi! puss hej!
 
kanske inte bli bästa uppdateringen nu men ska försöka blogga från mobilen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0