Skolaaaa

Första dan på "ny" skola, eller a högstadiet :) Riktigt najs! 3 nya i klassen :) Klassen är helt okej. Stelt mellan vissa, men jag lever mitt :)
2 bra mentorer. Eller haha känner dom itne ens men tror dom är bra ;) har dom inte i så många ämnen, har ena i nått konstigt ämne, vet inte vilket ;)
Fick överskååååp!! glad tjej! ;) Så jävla lång som jag är haha. Va ju bara i skolan i 2 timmar idag :)
Mitt schema va inge bra :( missar tåget varje dag :( och börjar 9 alla dagar förutom fredag så måste vänta på skolan i 1 timme.
 
Och killarna såg heelt ok ut ;)
 
Imorn är de vanliga tiderna men ska inte jobba. Vet inte riktigt när jag slutar haha :p men de skiter sig lite med hästarna.. men nu kan jag rida wåris ganska sent så de löser sig :)
 
Efter skolan hämtade mamma mig och sen stack vi och köpte tåg och buss kort, sen drog vi ner på stan, köpte väääska! bra att ha ;) sen stack vi hem och jag gick ut och red vince, gick helt okej, vilken jävla energibomb han va! plutten!
 
-Puss
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0