Olycka..

Idag hände en riktigt riktigt tråkig sak efter skolan :( hade precis slutat skolan och hör en smäll. Ska gå till miranda lite längre bort vid en busshållsplats. Och då säger L, en klasskompis att de är blod och en gubbe underbussen, fattade nada. A och M kommer mot mig, m gråter. Springer fram och frågar vad som hänt. Får höra där att de var blod och en kropp under bussen. Paniken uppstår. M var i stor chock, jag och A tröstade henne ♥ allt för sina underbara vänner. Sedaan såg jag, blod och en hand. Då kände jag bara hur tårarna tänkte komma men höll dom inne då jag ville ha fokus på M. Det var riktigt hemsk då de sa att de va en äldre man. Då tänkte jag på släkten. Vem gör inte det? :'( Mannen hade blivit påkörd av bussen. Sånt får bara inte hända. Jag mådde riktigt dåligt efterd et men stannade och tröstade M. Fick sedan när jag kom hem och efter att läst på ekuriren (http://ekuriren.se/nyheter/eskilstuna/1.1537397-en-dod-i-bussolycka-pa-bjorkhultsvagen) veta att mannen var död. Jag blev riktigt ledssen, men jag hoppas att han har det bra där uppe ♥♥♥ Jag vet inte alls vem det var. Men kännlor vid sådanna här tillfällen går inte att hantera. Jag ger alla min tankar till hans anhöriga och massor av styrke kramar. Jag vet att det är riktgit jobbigt för han anhöriga jusst nu. Det är tråkigt. Riktigt tråkigt. Jag hoppas du har det bra där uppe i pradiset ♥
 
Natalie kommer hit och sover hos mig inatt, vi ska sitta vid skype oså så ni kan ju adda mig om ni vill snacka, emmaablomgren heter jag.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0