Lever livet

Tja bloggen! Jobbat all day!! ;) usch, galet trött o sliten!
Imorn tar jag dagen som den kommer, enda kravet är att wåris ska ridas och att köpa hästmat :)
 
Mitt knä är typ dåligt :( helt svullet o kan inte böja de, hände en olycka för typ 2-3 år sen och sen dess har jag haft problem med det :( så kan inte över anstränga de :( bad!
Så springer jag eller så ofta måste jag ha knäskydd - drygt och fult ;)
 
Cyklade ner till wåris för en stund sen, puss på min söte, jävla fån han är, slängt av huvan o ser ut som en nyvaken kossa! Men han är fin i hulle även om de blivit lite vila nu under hältan o alla skador  :)
 
För övrigt tjillar jag med musik i lurarna! kan ju inte bli bättre! ;)
Pratar lite med Natalie oxå, och vet ni? HON SKRÄMMDE MIG IDAG!!! när jag stog vid grillen kom hon o ba tröck upp fingrarna i ryggen på mig :( INTE OKEJ NATALIE!!!! :(
 
kanske bloggar mer sen - puss
 
 


Kommentarer
Natalie

haha! sötnos! blev du så skrajj ;)

Svar: hahahaha jaaaa <3
emmablomgren.blogg.se

2012-08-19 @ 19:51:13
URL: http://natalieemilialundqvist.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0