I'm alive!

Hhaha ja, jag lever ;)
Inte orkat blogga. Vart med grymma vänner o bara chillat. Mått dåligt mått bra.
Spenderat ganska mycket tid den senaste veckan/veckorna med Natalie. Hon har ridit wåris oså. Sen har vi kollat speedway o chillat runt ;) hängde med på hennes speedway träning för typ 1-2 veckor sen, shit vad duktig hon är! Hon kommer lätt vinna VM. Det tror jag på!
 
Jessica och jag har inte vart nånting :( it sucks! Saknar henne ♥
 
Aja. Wåris blev galet halt för nån dag sedan. Och samtidigt tappade han skon på andra bene, men när epeter kom ut dagen efter o skodde fast skon trodde han de va att han var så galet öm att han tagit all stöd  på de andra benet. Och när vi fick på skon gick jag med han, såg mycket bättre ut! sprang lite, han var stel men gick helt ok. Dagen efter red Natalie, eller skrittade o travade 20 meter. För att jag skulle se hur han sprang. Gick bra och visade inge täcken på hällta. :D lite stel men de är förståligt.
 
Idag tvättade jag stallet. Tog typ vadå 10 timmar ;) seriöst så gjorde det de! Tvättade heeeela boxen. Och städa rent sadelkammaren, herreguuuuud vad skönt att ha det gjort! Jenny ska göra sitt i helgen nästa vecka då hon hade nackspärr o har haft i 3 veckor så hon undvek de :) Så hästarna går in om nån vecka från betet :)
 
Ska bli skönt att få vanliga rutiner igen! Wåris ska komma i toppform och jag ska få vince i bästa form! :) Han åkte till tandläkarn igår. Hans tänder är gammla o han hade en inflamation pga. matficka. Så han går på medicin i 10 dagar men kan ridas :) Skall varieras på hack o bett.
 
På måndag börjar skolan. Känns okej. Kommer in i vanliga rutiner. Slutar kl.11 och kl. 12 ska jag klippa mig :) skönt!!
 
Nej nu blev de långt ;) uppdaterar när jag känner för de ;)


Kommentarer
Natalie

så sjukt kul o höra. älskar dig obeskrivligt mycket, du finns alltid där när jag behöver dig, och du ställer alltid upp, och gör så jag orkar. du är bäst, glöm inte de. ♥

Svar: aw, älskar dig <3
emmablomgren.blogg.se

2012-08-18 @ 18:28:25
URL: http://natalieemilialundqvist.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0