Hoppsan

Inte bloggat på några dagar.
 
Red Vince i förmiddas, usch.. han va gaalet pigg, typ hyper. Kunde nästan tro att han va drogad haha, han stack med huvut i himlen o vägrade lyssna på lilla mig, inte så liten men ;) Blev mycket halter, skänkelvikningar o ryggningar så han skulle lyssna, gick inge vidare o blev riktigt förbannad på honom, sån mes som han är så gick de ganska bra efter de ;)
 
Sen så tömkörde jag Wåris ganska långt, han har ju stått ett bra tag eftersom att han har varit halt så tog ut han på en sväng o kollade hur han va, ganska bra men stel, inte konstigt :p Ska börja köra han lite när jag köpt en vagn, så brukar göra lite olika ljud bakom honom när jag tömkör, han bryr sig ingenting, men en liten reaktion vill man ju ha ;) haha ;)
 
Igår va en awesume dag! va med Emelie på eftermiddan o på förmiddan red jag vince, satan vad fin den ponnyn va! trodde han skulle gå bra idag men icke ;) ah sen stack vi hem till Emelie och då körde vi Sussie, ååhhh herregud va kul de va! men blev liite kaous ;) haha, hade wilma med o hon är lite smått rädd för vagnen så hon försökte hoppa av när de kom bilar o skit ;) ska köra henne lite ibland :D
 
nä, nu ska mamma och jag ta en tripp till Västerås :) hööks och erikslund, blir säkert toppen! ;)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0