Girl Time!

Ska snart dra till stan med mamma och mimmi. Köpa lite bra att ha saker till skolan, köpa lite saker åt wåris :)
Städade ju ut hela sadelkammaren i fredags, guud vad chill! Allt är på plats, fixade skåpen, täcken, schabrak och sånt i ett skåp hjälmar o skit i ett annat :) Sen bra att ha saker i ett skåp :) allt är i ordning och på sin plats, haha ska försöka hålla det så!
 
Så himla skönt att ha allting städat, boxen, sadelkammaren och nu är de bara hästen som ska duschas! Sen får hästarna komma inte för iår :) baks till vanliga rutiner, stallet varje dag, hård träning, ska försöka komma iväg på lite tävlingar :) Vince ska ridas o vi ska kämpa oss till de bästa :) Så får vi se om jag hinner med 2 hästar till skolan. Men har ju bästa Natalie som medryttare så kan ju inte bli bättre!
 
Aldrig velat ha en medryttare, velat ha mina hästar för mig själv, men det känns riktigt bra!
 
Nej måste börja göra i ordning mig, och vad ska man ha på sig dåå? frågan ställs varje dag! hela garderoben ligger ute på golvet, ni vet tjejer ;)
 
Ska ner till Wåris o rida sen, tänkte kö i paddocken, för att se om hans ben är bättre, kanske mimmi kan klicka lite kort?
- Puss!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0