Bloggar och städar!

TAGGARÅ FIFAN!
 
Natalie ska köra i pauserna och in med a-laget! jag ska putta på och sen ska vi va blomsterflickor! Mår riktigt jävla bra idag! brukar va depp varje dag efter skolan! Asso natalie, u made my days! Så jävla grym pluttan!
 
Jusst nu städar jag, som ni ser mitt rum ;) BEHÖVS! ni ser ju bara garderoben underkläder och kläder ligger över allt! KAOS!! Dunkar musik och sitter här på golvet och skriver ;) messar lite med natalie, fyfan vad taggad jag är!
 
Imorn är det en alldeles alldeles speciell dag! världens bästa dag i hela mitt liv. Natalie kommer hit och sover hos mig och sen chillar vi och flummar som idioter hela natten! seems good? ;) HELT GALET KUL DET SKA BLI! helgen blir ju toppen! På söndag fyller jag år så då blir det toppen ! fest vettni! :o Emma släpper bomben! yaallaaa!
 
Ja men vad är det för dag imorn dååå? JO DET ÄR WÅRIS OCH MIN 5 ÅRS DAG <3 <3 <3 Bästabästabästa ponny, i 5 år har vi, familjen, stått som ägare på gulleplutten! Helt sjukt!! Fick han som "födelsedags present" när jag fyllde 7 år :) fyfan vad tiden går snabbt!!
Masssor av bilder kommer imorgon! filmen oxå kanske? ;)
 
Nä ska städa innan natta kommer :)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0